پیامک

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

تبلیغات یکی از مهم‌ ترین کارهایی است که یک نفر برای پیشرفت کسب و کار خود انجام می‌ دهد. امروزه ما در دنیای رسانه زندگی می‌ کنیم. بنابراین برای هر چیزی که بخواهیم پیشرفت کنیم باید تبلیغات تاثیرگذاری را در مورد آن باید انجام دهیم.

تبلیغات تاثیر بسیار زیادی بر ترغیب مشتری برای خرید و یا هر خدمات دیگری دارد. در ادامه موارد و نکات جالبی مناسب برای تبلیغات آورده شده‌ اند. همچنین نمونه‌ هایی از متن برای تبلیغات آورده شده که از لحاظ روانشناسی و روانشناختی بسیار مناسب می‌ باشند. شما می‌ توانید در کسب و کار خود از آن ها استفاده کنید.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

جملات تاثیرگذار در تبلیغات و کم کردن ترس از ضرر

به طور کلی همه مردم از اینکه در یک معامله ضرر و زیان داشته باشند می‌ ترسند. حتی در کوچکترین خریدها نیز افراد به فکر سود خود هستند و از اینکه ضرر و زیانی متوجه آن ها شود فراری می‌ باشند. معمولا آن ها کم ریسک‌ ترین گزینه را برای خرید و معامله انتخاب می‌ کنند. از این رو شما باید یاد بگیرید جملاتی را در تبلیغات خود به کار ببرید که این باور را در مشتری ایجاد کند که هیچگونه ضرری متوجه او نمی‌ شود. یا به زبان ساده‌ تر شما باید تلاش کنید ترس مشتری را از زدن و زیان به حداقل برسانید.

معمولا آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند چیزی را کلاً به دست نیاورند تا اینکه آن را مدتی داشته باشند و سپس از دست بدهند. در روانشناسی به این نکته در خرید و فروش زیان گریزی یا ضرر گریزی گفته می‌ شود. اما نکته مهم این است که چگونه تبلیغات خود ا به گونه‌ ای انجام دهیم که مشتری از ضرر و زیان نترسد. یا اینکه ریسک کند.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

روش های تبلیغات مناسب

شما می‌ توانید در تبلیغات خود و کسب و کار خود به مشتری تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را بدهید. در این صورت مشتری به این باور می‌ رسد که اگر محصول مناسب نبود شما این تضمین را نمی‌ دادید که پول را به طور کامل به او برگردانید. یا می‌ توانید تست محصول را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهید.

اگر هیچ یک از این‌ ها مقدور نبود می‌ توانید مدتی را به عنوان مهلت تست به مشتری بدهید. اگر روش قسطی دارید به مشتریتان بگویید که بدون ضامن و تعهد می‌ تواند محصول را قسطی بخرد. زمانی که مشتری این جملات را می‌ بیند در مورد خرید خود مطمئن‌ تر می‌ شود و به راحتی می‌ تواند به شما اعتماد کند. علاوه بر این جملات دیگری مانند نگران پول نباشید، قسطی بخرید، یا موارد این چنینی به مشتری این حس را القا می‌ کند که هیچ خبری از ضرر کردن در این خرید وجود ندارد.

ایجاد اعتماد در تبلیغات

مهمترین عامل فروش و کسب و کار موفق ایجاد اعتماد در مشتریان می‌ باشد. به طور کلی احتمال اصلی‌ ترین پایه برای رابطه مشتری اعتماد است. شما باید در تبلیغات خود عبارت‌ ها و جملاتی را به کار ببرید که اعتماد مشتری به کسب و کار شما جلب شود. این جملات در تبلیغات بسیار تاثیرگذار هستند و مشتری را به خرید از شما ترغیب می‌ کنند.

به عنوان نمونه به مشتریان خود پیشنهاد دهید که نظرات مشتریان قبلی را ببینند و طبق تجربه آن ها خرید خود را انجام دهند. یا تعدادی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید و بگویید شما نیز به این تعداد بپیوندید. مثلا بگویید شما نیز به ۵۰ هزار مشتری ما بپیوندید.

از چند کارشناس در کسب و کار خود استفاده کنید در تبلیغات خود بگویید که مشاوره با کارشناسان شما رایگان می‌ باشد. تعداد رضایت‌ های خریداران را در معرض دید بگذارید تا مشتری بتواند به شما اعتماد کند. حتی می‌ توانید از افراد معروف نیز برای پیشبرد کار خود استفاده کنید. به عنوان نمونه اگر می خواهید برای یک برند لباس مردانه تبلیغ کنید بنویسید مانند رضا گلزار لباس بپوش یا مانند علی کریمی شیک پوش باش. با دیدن این موارد مشتری در ذهن خود به این نتیجه می‌ رسد که خرید از شما یک تصمیم عاقلانه و به صرفه می‌ باشد‌ زیرا برند یا کسب و کار شما مورد تایید دیگر مشتریان نیز می‌ باشد.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

رویارویی با عدم اطمینان مشتری

یکی از اصلی‌ ترین مواردی که مشتری را از خرید کردن باز می‌ دارد شناخت ناکافی از محصول می‌ باشد. زمانی که مشتری آگاهی کافی از برند یا محصولات شما نداشته باشد به سختی می‌ تواند تصمیم بگیرد و از شما خرید کند. با معرفی‌ های پی در پی و استفاده از جملات قدرتمند و اشاره به ویژگی‌ های اصلی محصولتان می‌ توانید مشتری را متقاعد سازید که از شما خرید کند‌ استفاده از این موارد در مشتری حس اعتماد و اطمینان ایجاد می‌ کند.

این امر موجب می‌ شود که مشتری برای خرید از شما تردید خود را کنار بگذارد. جملاتی مانند با ضمانتنامه بخرید، از ما تضمینی خرید کنید، پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شماست، تجربه چندین ساله‌ مان را در اختیار شما قرار دادیم بسیار مناسب تبلیغات می باشند.

علاوه بر این مواردی چون به صرفه‌ ترین پیشنهادات برای شما وسط برند ما انجام می‌ شود. از هنگام خرید تا همیشه در کنار شما هستیم نیز جملات جذابی می باشند. اپلیکیشن ما را با ایکس ۱۰۰۰ کاربر دانلود و نصب کنید. ما در کنارتان هستیم از خدمات دائمی ما استفاده کنید.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

دعوت مشتری برای خرید

برای جلب توجه مشتری و ترغیب کردن او برای خرید لازم است که صاحبان کسب و کار از مشتری دعوت کند تا از آن ها خرید نماید. در علم بازاریابی به دعوت مشتری برای خرید کال تو اکشن می‌ گویند. شما باید به نحوی مشتری را دعوت به خرید کنید که برای خرید از شما مطمئن شده و مستقیماً اقدام کند. دو نکته بسیار مهم در دعوت از مشتری این است که فروشنده به سود و منفعتی که مشتری بعد از خرید دریافت می‌ کند اشاره نماید.

علاوه بر این در تبلیغات این چنینی زمان حتماً قید شود تا مشتری دچار حس تعجیل و محدودیت شود. به عنوان نمونه می توانید بگویید که این پیشنهاد ویژه را هرگز از دست ندهید. کالکشن‌ های جدید ما را از دست ندهید تا مدت زمان مشخصی ثبت نام کنید و تخفیف بگیرید. تنها تا عید فرصت دارید. تنها تا آخر هفته فرصت دارید. بدون نگرانی از نوسانات بازار با خرید از ما سود کنید.

حس فوریت در مشتری

یکی از مهمترین کارهایی که یک فروشنده در تبلیغات خود باید انجام دهد این است که حس فوریت را در مشتری القا کند. معمولا مردم از لحاظ روانشناسی پیشنهاداتی که فوریت شتاب و محدودیت در آن وجود داشته باشد را بسیار دوست دارند. زیرا با خود فکر می‌ کنم که اگر عجله نکنم ممکن است این فرصت به دست آمده را از دست بدهند و متحمل ضرر شوند. بنابراین بسیار مهم است که در تبلیغات خود حتماً جملاتی که نشان دهنده محدودیت زمانی یا مکانی هستند را ایجاد کنید.

محدودیت زمانی در یک تبلیغ بسیار تاثیرگذار می‌ باشد و مشتری را برای خرید هرچه سریع‌ تر ترغیب می‌ کند. به عنوان نمونه شما می‌ توانید در تبلیغات خود بنویسید که همین امروز با ۲۰ درصد تخفیف خرید کنید. یا فقط ۱۲ ساعت تا پایان تخفیفات ما زمان باقی مانده است.

از تخفیفات ما جا نمانید. آخرین فرصت برای استفاده از تخفیفات ما تا آخر امشب می‌ باشد. این آخرین شانس شما برای خرید از ما است. تنها ۱۰۰ نفر اولی که از ما خرید کنند شامل تخفیف می‌ شوند. اگر در پیشنهادتان تخفیفات خاصی را ارائه نمی‌ دهید حتماً در تبلیغات خود از کلمات اکنون، همین امروز و تا دیر نشده استفاده کنید.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

کلمات کلیدی برای تبلیغات

تعدادی کلمات کلیدی وجود دارند که در هنگام خرید مشتری به آن ها علاقه نشان می‌ دهد. معمولاً این کلمات زمانی که توسط مشتری شنیده شود به خرید ترغیب می‌ شوند. کلمات زیر از تاثیرگذارترین کلمات کلیدی در جذب مشتری در تبلیغات می‌ باشند.

رایگان

به طور کلی همه افراد چیزهای مجانی و رایگان را دوست دارند. شما می‌ توانید در تبلیغات خود با استفاده از کلمه رایگان توجه مشتری را جلب کنید. حتی می‌ توانید جملات انگیزشی در تبلیغات خود بسازید و کلمه رایگان را در آن به کار ببرید.

انحصاری

کلماتی که نشان دادن نشان دهنده گروه یا تعداد خاصی از افراد می‌ باشند در تبلیغات بسیار مهم هستند. همیشه در تبلیغات خود جوری نشان دهید که انگار برای تعداد خاصی یا گروه انحصاری تخفیفات ویژه‌ ای دارید. به عنوان نمونه می‌ توانید بگویید که ارسال ما برای ۱۰۰ نفر اولی که خرید کنند رایگان می‌ باشد. یا ۱۰ نفر اولی که ثبت نام کنند شامل تخفیفات ۲۰ درصدی ما می‌ شوند.

ساده سازی

زمانی که افراد می‌ شنوند انجام یک کار پرسود و ساده است دوست دارند آن را انجام دهند. استفاده از کلمه آسان یا ساده در تبلیغات بسیار تاثیرگذار می‌ باشند. کلمه داشتن را همیشه در تبلیغات محصولی که برای فروش گذاشته‌ اید به مشتری ربط دهید. به عنوان نمونه در تیترهای خود از داشته باشید یا داشتن مشتری حرف بزنید.

کلمه داشتن می‌ تواند از لحاظ ذهنی منفعت را به ذهن مشتری القا کند. به عنوان نمونه می‌ توانید بگویید که با ما بهترین محصولات را داشته باشید. بهترین دکوراسیون را با خرید از ما داشته باشید. در یک دوره کوتاه پرپشت‌ ترین موها را داشته باشید.

راهکارهای جذب مشتری برای تبلیغات

تضمین

با توجه به اقتصاد و وضعیت مردم در این روزها معمولاً هیچکس دوست ندارد جنسی را بخرد که هیچ گونه ضمانت و تضمینی نداشته باشد و بعد از مدتی خراب شود. علاوه بر این جنس‌ های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارند. همین امر موجب شده که اغلب افراد در هنگام خرید کردن در مورد اصل بودن یا کارکرد محصول شما اطمینان ندارند.

شما با استفاده از تضمین در تبلیغات خود موجب ایجاد اعتماد و اطمینان در میان خود و مشتریتان می‌ شوید. شما بسیار مهم است که در تبلیغات خود مشتری را مخاطب حرف‌ هایتان قرار دهید. این کار باعث ایجاد ارتباط دوستانه در میان فروشنده و مشتری می‌ شود که از لحاظ روانشناسی برای جذب مشتری بسیار موثر است.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا